loading
  • No Adam līdz Zafira Tourer: Opel modeļi
  • Gada notikums: jaunā Opel Astra iegūst Zelta stūri 2015
  • Umparken im Kopf: veiksmīga reklāmas kampaņa, zīmola prezentācija un organizēšana

 

Riselsheima. Pašā gada sākumā Opel Zafira Tourer sāka 2015. gada balvu iegūšanas ceļu, kad Ökotrend vides institūts trīs gadus pēc kārtas to nosauca par videi visdraudzīgāko minivenu (degvielas patēriņš jauktajā ciklā un CO2 izmeši: 4,7 kg/7,2 m3 H-Gas uz 100 km, 129 g/km). Pirms dažām dienā tā saņēma savu pēc kārtas jau ceturto titulu. Bet daudzpusīgās dabasgāzes minivens bija tikai vēstnesis daudzajām balvām.

 

 Otro gadu pēc kārtas Opel Adam ieguva prestižā auto motor und sport žurnāla lasītāju balvu The Best Cars mazauto kategorijā; uzreiz pēc tam arī sekoja Blogger Auto Award 2015. Ar to priekšzīmīgajām vērtībām Opel Adam un Zafira Tourer ieņēma pirmās vietas savās klasēs Auto Bild un neatkarīgā pakalpojumu sniedzēja Schwacke rīkotajā Value Champion 2015.  Lasītāji no patērētāju žurnāla Guter Rat un žurnāla SUPERillu nosauca Opel Corsa par 2015. gada visprātīgāko izvēli. Mazā bestsellera jaunākā paaudze arī ieguva Gada auto balvu Rumānijā, Grieķijā un Serbijā - tas ir tikai viens piemērs no Corsa visā Eiropā iegūtajām balvām. AUTOBEST ekspertu žūrija tai arī piešķīra starptautiski atzīto Best Buy Car of Europe for 2015 balvu.

 

Tirdzniecības žurnāls Firmenauto un neatkarīgais pakalpojumu sniedzējās DEKRA vēlreiz nosauca Mokka par Uzņēmumu gada auto. Ar Movano un Vivaro uzvarētāju balvām, tai skaitā Plus X Award, arī Opel vieglie kravas automobiļi atkal izrādījās pārliecinoši. Līdzīgi kā nesen iepazīstinātie Opel Karl un Zafira Tourer, tie ieguva kāroto inovācijas titulu dažādās kategorijās. Tas nozīmē, ka kopš 2012. gada, Plus X Award konkursā, Opel ir bijis visnovatoriskākais zīmols. Austrijā Opel Vivaro tika nosaukts par Autoparku gada auto, savukārt VerkehrsRundschau un Trucker testētais Movano bija 2015. gada zaļākais furgons kā arī “defektu punduris” DEKRA lietoto auto apskatā, kur tas uzvarēja kravas auto klasē.

 

Auto motor und sport sportiskajam ADAM S (degvielas patēriņš jauktajā ciklā un CO2 izmeši: 5,9 l/100km, 139 g/km) pasniedza Autonis balvu. Pilnīgi jaunā Astra bija Opel gada un zīmola apbalvojumu galvenais notikums. Opel kompaktklases bestsellers pārsteidza visu Eiropu, iegūstot Gada auto, Labākās izvēles un Ģimenes auto titulus, visbeidzot arī Auto Bild un Bild am Sonntag apbalvojumu Zelta stūri 2015. Opel kompaktklases modeļa jaunākā paaudze, pateicoties modernākajām tehnoloģijām, ir vieglāka un dinamiskāka. Piemēram, IntelliLux LED®: AUTOBEST žūrija apbalvoja Opel ar SAFETY BEST 2015 balvu par adaptīvajām LED matricu gaismām. Vēl viens piemērs ir OnStar: pavasarī, Auto Bild un Computer Bild apbalvoja moderno tehnoloģiju ar Connected Car un Pioneer balvu; Lielbritānijā, individuālā savienojamība un pakalpojumu asistents saņēma AutoExpress Technology Award un BusinessCar Techies Award.

 

Maksimāla publicitāte labākajiem produktiem: kampaņas un organizēšana sola panākumus


Bet tie nebija tikai jaunie Opel modeļi, kas priecēja klientus un ekspertus. Arī tas, kā uzņēmums komunicē ar publiku, acīmredzami ir balvas vērts. Komunikāciju aģentūru asociācija (Gesamtverband Kommunikationsagenturen GWA e.V.) Opel pasniedza Vācijas nozīmīgāko mārketinga balvu GWA Effie in Gold par Umparken im Kopf reklāmas kampaņu. Drosmīgā kampaņa vien Opel un tās vadošajai aģentūrai Scholz & Friends ir nesusi vairāk nekā 30 apbalvojumus, tai skaitā, Grand Prix no Econ Forum’s Jahr der Werbung par gada labāko reklāmas kampaņu. European Excellence Awards Opel sabiedrisko attiecību nodaļu nosauca par 2015. gada labāko komunikācijas komandu. Uzņēmums ir arī ideāli pozicionēts organizēšanas ziņā. Vācijas autobūves industrijas asociācija (Verband der deutschen Automobilindustrie) arī apstiprināja to, piešķirot Opel VDA Logistik Award 2015 par uzņēmuma priekšzīmīgajiem loģistikas risinājumiem. Tātad, pamats turpmākām sekmēm 2016. gadā ir stingri savā vietā.

Uz lapas augšu