loading
  • Jauns izskats: drosmīgāks un vīrišķīgāks no ārpuses, izsmalcināta elegance iekšpusē
  • Jauna izvēle: jaunais 1,4l tiešās iesmidzināšanas benzīna turbo dzinējs ar automātisko pārnesumkārbu un visu riteņu piedziņu
  • Jauna redzamība: adaptīvās LED gaismas ar jaunās paaudzes Opel Eye priekšējo kameru
  • Jauna informācijas un izklaides sistēma: viedtālruņa savienojamība un OnStar pakalpojumi

 

 Riselsheima. Kopš tās atklāšanas 2012. gadā, Opel Mokka popularitāte ir tikai augusi. Ar tās perfekto izmēru (4,28m garumā), sportisko izskatu un paaugstināto sēdpozīciju, kompaktais krosovers atbilst laika garam un visā Eiropā jau ir pasūtīti vairāk kā 500 000 vienību, kas padara to par savas klases populārāko modeli. Tagad jaunā Opel Mokka X plāno vēl palielināt tās popularitāti. Savu pasaules pirmizrādi tā svinēs drīzumā notiekošajā Ženēvas Motoršovā (no 3. - 13. martam) un ar svaigo un ikonisko virsbūves dizainu, jaunu salonu un nepārspējamām, jaunākās paaudzes informācijas un izklaides sistēmām sasniegs tirgu jau šī gada rudenī, padarot to par vienu no labāk savienojamajiem, uzmanību piesaistošākajiem visurgājējiem tirgū.

 

Līdztekus nesen prezentētajiem jaunās paaudzes 1,6l “čukstošajiem” dīzeļdzinējiem, jaunā Mokka X papildinās savu benzīna dzinēju klāstu ar jaunās paaudzes 1,4l tiešās degvielas iesmidzināšanas turbo dzinēju, kas būs pieejams ar automātisko pārnesumkārbu, Start/Stop sistēmu un visu riteņu piedziņu.


Drosmīga un aizraujoša attieksme


Mokka varētu tikt nosaukta par pēdējo gadu Opel veiksmīgās atgriešanās simbolu. Kompaktais krosovers zīmolam  ir piesaistījis daudz jaunus klientus, kurus ir uzrunājusi krosovera virsbūve ar modernu dizainu, sportisks un aizraujošs tēls un īstas bezceļu iespējas. Jaunā Mokka X būs pirmais modelis, kas ieviesīs segmenta identifikatoru turpmākajiem Opel apvidus un krosoveru modeļiem, ar X apzīmējot aizraujošāku un izturīgāku personību, salīdzinot ar tradicionālajiem virsbūves stiliem.


 Mokka X jaunais virsbūves dizains parāda drosmīgu attieksmi. Tās jaunais priekšējais izskats ir veidots saskaņā ar Opel jauno dizainu, ieskaitot spārna formas horizontālo priekšējo resti un izteiksmīgos, dubulto spārnu formas LED dienas gaitas gaismas lukturus. Priekšējais instrumentu panelis arī ir ieguvis precīzākas un elegantākas formas virsmas ar mazāk plastmasas ielaidumiem. Tas dod Mokka X plašāku, spēcīgāku un vīrišķīgāku tēlu. Tas tiek turpināts aizmugurē ar vēl vienām dubulto spārnu iezīmēm, kas iekļautas aizmugurējos lukturos, kas pēc izvēles pieejami ar LED tehnoloģijām.



Virsbūve saglabā savas skulpturālās un elegantās iezīmes un sportisko šķautni ar muskuļotām un atlētiskām virsbūves zemākajām līnijām, kuras virzienā no augšpuses uz aizmuguri papildina Opel tipiskais “asmens”. Jaunās, spilgtās krāsas, kā Amber Orange un Absolute Red, jauno Mokka padara vēl iekārojamāku.

 

Mokka X iekšpusē ir pilnīgi jauna atmosfēra. Tiks prezentēts pilnīgi jauns instrumentu panelis, kas radīts iedvesmojoties no jaunās Astra. Jaunais instrumentu panelis ir organizēts ap vairākiem horizontāliem elementiem. Tas izskatās ne tikai vienkāršāks un tīrāks, bet arī konkrētāks un daudz precīzāks tā darbībā. Viduskonsole ir pilnībā veidota ap jauno informācijas un izklaides sistēmu 7 un 8 collu skārienekrāniem. Tagad tie pārsteidz ar izsmalcinātu eleganci un tīrāku dizainu ar mazāk pogām - daudzas funkcijas tagad ir pieejamas, izmantojot skārienekrānus.


Jaunā sešpakāpju automātiskā pārnesumkārba ar adaptīvo visu riteņu piedziņu


 Pēc tam, kad tiks prezentēts jaunās paaudzes 1,6l “čukstošais” dīzeļdzinējis ar 81 kW/110 ZS un 100 kW/136 ZS jaudu, Opel krosovera dzinēju paleti papildinās arī benzīna dzinēji. Jaunās paaudzes 112 kW/152 ZS 1,4l tiešās iesmidzināšanas turbo dzinējs, kas savu pirmizrādi nesen piedzīvoja jaunajā Astra, būs pieejams savienojumā ar sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu, Start/Stop sistēmu un adaptīvo pilnpiedziņu (CO2 izmeši un vidējais degvielas patēriņš pēc provizoriskajiem datiem būs 154 g/km un 6,6 l/100 km). Pilnpiedziņas tehnoloģija ar elektromagnētisko daudzdisku sajūgu ir gudra un efektīva. Kad ceļa segums ir sauss, strādā priekšpiedziņa (izņemot, ja ir ieslēgta pilnpiedziņa), kas palīdz samazināt degvielas patēriņu.



Atkarībā no ceļa seguma apstākļiem, piedziņa pielāgojas sākot no 100% priekšpiedziņas sausos apstākļos, palīdzot saglabāt zemu degvielas patēriņu, līdz maksimālam griezes momentam pie 50:50 sadalījuma starp asīm, kas var palīdzēt slapjos un sniegotos apstākļos.


AFL LED lukturi un jaunās paaudzes Opel Eye kamera uzlabo drošību


Papildus pilnpiedziņas sistēmai, Opel inženieri, prezentējot adaptīvo LED dienas gaitas gaismu sistēmu, jau atkal ir sekojuši Opel stratēģijai padarīt inovatīvas tehnoloģijas pieejamas plašākām pircēju masām. Jaunā AFL LED sistēma automātiski pielāgo lukturu apgaismojuma režīmus atkarībā no situācijas, tādā veidā sniedzot labāko gaismas veiktspēju, neapžilbinot citus braucējus. Šai sistēmai ir deviņi dažādi režīmi, kā pilsētas, lauku ceļu, tūristu, līkumu un pagriezienu, manevrēšanas un stāvēšanas. Šī LED sistēma aizstāj iepriekšējo BiXenon AFL. No vienas puses, LED sniedz gaismas kvalitāti, kas ļauj redzēt lietu īstās krāsas, uzlabojot vizuālo komfortu. Turklāt, tā kā lampas modulim nav jāveic mehāniskas darbības, tas ir ne tikai ātrāks un precīzās, bet arī ļoti uzticams ilgākā laika periodā.

 

Turklāt jaunās paaudzes Opel Eye priekšējai kamerai ir augstāka izšķirtspēja ar lielāku attēlu apstrādes jaudu, kam ir pozitīva ietekme uz visām tās funkcijām, tostarp LED AFL apgaismojuma sistēmas tālo gaismu asistentu. Pateicoties uzlabotajai kamerai un papildaprīkojumā pieejamajam navigācijas atbalstam, Mokka X ceļazīmju asistentam (Traffic Sign Assistant) ir vēl augstāks redzamības rādītājs. Distances ievērošanas palīgsistēma (FDI) izmanto priekšējo kameru, lai noteiktu priekšā braucošos transportlīdzekļus un priekšējās sadursmes brīdinājuma sistēma (Forward Collision Alert) ir uzlabota ar atstarojošu LED brīdinājuma ekrānu. Ja distance starp automašīnu un priekšā braucošo transportlīdzekli samazinās pārāk strauji, sarkanās gaismas diodes atspīd uz vējstikla. Papildus, brīdinājuma skaņas signāls ziņo vadītājam, ka ir nepieciešams bremzēt. Joslas līnijas šķērsošanas brīdinājuma sistēma (Lane Departure Warning) tiek aktivizēta automātiski, ja ātrums pārsniedz 60 km/h, un informē vadītāju ar paziņojumu instrumentu panelī un skaņas signālu, ja josla tiek šķērsota neapzināti.


Vislabāk savienojamā un viskomfortablākā automašīna savā segmentā


 Tāpat kā jaunā Opel Astra, arī Mokka X būs pieejama ar Opel OnStar pakalpojumiem jau no pirmā brīža. Papildus, jaunajā Mokka X savu pirmizrādi svinēs arī divas jaunās IntelliLink informācijas un izklaides sistēmas versijas. Izmantojot Apple CarPlay un Android Auto savienojamības sistēmas, IntelliLink ienesīs viedtālruņu pasauli automašīnā. Papildus tam, ka Mokka X ir labāk savienojamais kompaktais krosovers, tas pretendē arī uz viskomfortablākā statusu. Kā jau lielākajai daļai Opel modeļu, tam ir AGR (neatkarīgo muguras ekspertu vadīta “Kampaņa veselām mugurām”) sertificēti ergonomiskie sēdekļi, kas ir unikāli šajā segmentā un padara tālākus lielceļa braucienus tikpat komfortablus kā ekskursijas skarbākos apstākļos.



Mokka X saņem arī papildus komforta opciju: Keyless Open and Start. Vadītājam vairs nav nepieciešams aktīvi spiest atslēgas pogas, lai atslēgtu vai aizslēgtu savu automašīnu. Viņam tikai jātur atslēga kabatā vai somā, un nospiežot mazo pogu uz jebkura no durvju rokturiem, ir iespēja atslēgt vai aizslēgt jebkuras automašīnas durvis. Automašīnas iedarbināšana arī tiek veikta bez atslēgas.

 

Ar tās jauno dizainu, papildināto dzinēju klāstu, uzlabotajām bezceļu iespējam, nepārspējamu savienojamības piedāvājumu un lieliskām komforta iespējām, jaunā Mokka X nāk ar lieliskiem priekšnosacījumiem, lai turpinātu sava priekšgājēja veiksmes stāstu, kas, citu starpā, Vācijā ieguva divas “Gada pilnpiedziņas auto” un divas “Gada uzņēmuma auto” balvas.

Uz lapas augšu