loading
 Riselsheima. Opel Trust Ranking 2015 ir sasniedzis lielisku rezultātu. Riselsheimā bāzētais auto ražotājs ierindojas piektais starp 29 zīmoliem – tas ir labākais rezultāts starp lielapjoma ražotājiem. Opel pārspēja tikai premium klases ražotāji – Audi, BMW, Mercedes un Porsche. Zīmols ar zibeni ir par iespaidīgiem 12,4 procentpunktiem virs nozares vidējā klientu uzticības rādītāja. Kopumā 71% patērētāju norādīja, ka uzticas Opel. Tāpēc pētījums pierāda, ka Opel ir iemantojis "spēcīgu uzticību". ServiceValue tirgus pētnieki ar tirdzniecības izdevuma WirtschaftsWoche palīdzību nosaka patērētāju uzticības indeksu (CTI) kā “uz pieredzi balstītu klientu uzticības vispārēju rādītāju”.

 

 Ekspertu aprēķini deva autoražotāju nozarei vidēji 58,6, kas nozīmē, ka 58,6% klientu uzticas automobiļu ražotājiem. Šis rādītājs ir pirmajā trijniekā no visām novērtētajām nozarēm. CTI vidējais diapazons nozarēs ir no 27,5% (finanšu pakalpojumi) līdz 77,1% (elektropreču veikali). “Klientu apmierinātībai un klientu uzticībai ir būtiska nozīme. Pieejamība ir viena no Opel zīmola vērtībām. Tādējādi, pozitīvai klientu pieredzei ir jāpārspēj pašu produktu. Tas attiecas uz visām nozarēm, kurās ir kontakts starp klientiem un zīmolu. Ļoti labvēlīgie Trust Ranking 2015 rezultāti liecina, ka mēs dodamies pareizajā virzienā," sacīja Eiropas patērētāju pieredzes nodaļas viceprezidents Karstens Vrets (Carsten Wreth).

 

Uz lapas augšu