loading
  • Aizraujošs un sportisks: GT Concept piedzīvos savu pasaules pirmizrādi
  • Savienojamais piedzīvojumu meklētājs: jaunā Mokka X gatava debijai
  • Labākais Eiropā: jaunā Opel Astra ir “Gada auto 2016”
  • Efektīvs bestsellers: jaunajai Astra un Astra Sports Tourer vairāk kā 100 000 pasūtījumu
  • Jaudīgs un aizraujošs: jaunā Astra TCR gatava sacīkstēm

 

Riselsheima/Ženēva. "Opel ir vēl emocionālāks, vēl inovatīvāks un stiprāks nekā jebkad agrāk. Opel ir atgriezies,” saka Opel grupas izpilddirektors Dr. Karls Tomass Noimans (Karl-Thomas Neumann), šodien atverot Opel stendu (2. zāle, 2231 numurs) 86. Ženēvas autoizstādē (atvērta apmeklētājiem no 3. līdz 13. martam). Dr. Noimans preses konferences laikā paziņoja divas pasaules pirmizrādes: nākotnes sporta auto – GT Concept un kompaktā krosoveru Mokka X. Turklāt tiks prezentēts vēl viens jaunās Astra ģimenes loceklis – Astra TCR sacīkšu auto. “Kopš mēs 2015. gada rudenī sākām pārdot Astra, mēs esam saņēmuši vairāk nekā 130 000 pasūtījumu,” par ļoti veiksmīgo jaunās paaudzes Astra tirdzniecības uzsākšanu saka Opel grupas izpilddirektors. Pēc augstākā apbalvojuma saņemšanas viņš arī turpina piebilstot: “Pēc vairākām uzvarām dažādos Eiropas valstu nacionālajos “Gada auto” konkursos, Opel Astra vakar pēcpusdienā tika nosaukta arī par “Eiropas gada auto 2016”!” Astra Sports Tourer pie dīleriem būs jau dažu tuvāko nedēļu laikā un, tāpat kā tā piecdurvju radinieks, tas ir vieglāks un efektīvāks kā jebkad iepriekš un pieejams ar ultramodernām tehnoloģijām.

 

 

“Mūsu Ženēvas zvaigznes izceļ tieši to, kas Opel ir šodien. GT Concept parāda, ka mēs esam inovatīvi un ar skaidru vīziju un virzienu. Jaunā Astra un jaunā Mokka X parāda, ka mēs uzklausām mūsu klientus un nostādām viņu vēlmes visu mūsu darbību centrā, būvējot iekārojamus un pieejamus auto. Un Astra TCR parāda, ka mēs apgūstam mūsu motorsporta mantojumu ar visām tā emocionālajām blakus nozīmēm,” saka Opel Grupas izpilddirektors Dr. Karls Tomass Noimans (Karl-Thomas Neumann).




GT Concept: tīrs nākotnes sporta auto


2016. gads ir nozīmīgs Opel 154 gadu ilgajā ceļā uz lielāko apgrozījumu uzņēmuma vēsturē. Pārdošanas rādītāji ir auguši un uzņēmums ar pieejamu sporta auto parāda savu apņemšanos radīt aizraujošu nākotni ar pieejamu sporta auto - GT Concept, kas noteikti būs viens no Ženēvas autoizstādē spilgtākajiem eksemplāriem. GT Concept ir viss nepieciešamais, lai iepatiktos auto entuziastiem visās vecuma grupās. Tīrasiņu sportists ar priekšā pa vidu novietoto dzinēju un aizmugurējo riteņu piedziņu ir tiešs sešdesmito un septiņdesmito gadu Opel GT un 2013. gadā Frankfurtē prezentētā Monza Concept pēctecis. Tas paceļ Opel skulpturālā dizaina filozofiju nākamajā līmenī. Sporta auto avangarda dizains ir vēl tīrāks un atsacījies no visa, kas traucē tīrai formai. GT Concept nav ne durvju rokturu, ne ārējo durvju spoguļu un lieku dekoratīvu elementu. Tā ir dinamiska automašīna, ko simbolizē tās tipiski sportiskās virsbūves proporcijas ar garu motora pārsegu un izteikti īsām pārkarēm, kā arī zīmīgā sarkanā līnija, kas vizuāli sadala virsbūvi. Bagāžnieka vāka neesamība, intriģējošais un inovatīvais durvju dizains, centrālā dubultā izplūdes sistēma, stūres dizains un, protams, nosaukums, atsaucas uz oriģinālo GT. Tomēr, GT Concept nav vienkārši savu priekšgājēju atdarinātājs: tas no jauna rada sākotnējā GT inovatīvo, drosmīgo un aizraujošo garu bez nostalģijas vai retro dizaina iezīmēm.

 

Opel GT Concept ir radīts kā tautas sporta auto, nevis ekskluzīvs superauto, tam ir priekšā pa vidu novietots jaudīgs 1,0l trīs cilindru turbo dzinējs. Neticami efektīvais tiešās degvielas iesmidzināšanas dzinējs, kurš jau ir pazīstams Adam, Corsa un jaunās Astra modeļos, sportiskajā versijā sniedz 107 kW/145 ZS jaudu un 205 Nm maksimālo griezes momentu (Opel GT Concept degvielas patēriņa rādītāji vēl nav zināmi). Turbo jauda caur sekvenciālo sešpakāpju pārnesumkārbu, kura tiek pārslēgta ar lāpstiņām uz stūres, tiek virzīta uz aizmugures asi ar mehānisko bloķējošo diferenciāli. Divvietīgais sporta auto ar kopējo svaru zem 1000 kg paātrinās no 0-100 km/h mazāk nekā 8 sekundēs un sasniedz maksimālo ātrumu 215 km/h apmērā.

 

Aizraujošs un drosmīgs ar nepārspējamu savienojamību – jaunā Mokka X


Papildus GT Concept, Opel Ženēvā prezentēs vēl vienu pasaules pirmizrādi – jauno, aizraujošo Mokka X. Kopš tās pārdošanas sākuma pirms trīs gadiem, Mokka ir guvusi lielus panākumus, un jau ir pasūtīta vairāk nekā 500 000 reizes. Lai nodrošinātu, ka Mokka X turpina veiksmes stāstu, Opel ir devis kompaktklases krosoveram visaptverošus atjauninājumus un jaunu nosaukumu, ar X attēlojot tā piedzīvojumu meklētāja raksturu, tāpat kā visiem turpmākajiem Opel apvidus auto un krosoveriem.

 

Mokka X jaunais virsbūves dizains parāda drosmīgu attieksmi. Tā priekšgala jaunais dizains ir saskaņots ar jauno Opel dizainu, ieskaitot spārnu formas horizontālo priekšējo resti un dominējošās, šķautņainās un atpazīstamās dubulto spārnu LED dienasgaismas. Arī instrumentu panelis ir ieguvis precīzākas un elegantāk veidotas virsmas ar mazāk plastmasas ielaidumiem. Tas dod Mokka X plašāku, spēcīgāku un vīrišķīgāku tēlu. Tas tiek turpināts aizmugurē ar vēl vienām dubulto spārnu iezīmēm, kas iekļautas aizmugurējos lukturos, kas pēc izvēles pieejami ar LED tehnoloģijām. Virsbūve saglabā savas skulpturālās un elegantās iezīmes un sportisko šķautni ar muskuļotām un atlētiskām virsbūves zemākajām līnijām, kuras virzienā no augšpuses uz aizmuguri papildina Opel tipiskais “asmens”.

 

Mokka X salona atmosfēra ir pilnīgi izmainīta ar jaunu instrumentu paneli. Tas ir organizēts ap vairākiem horizontāliem elementiem. Tas izskatās ne tikai vienkāršāks un tīrāks, bet arī konkrētāks un daudz precīzāks tā darbībā. Viduskonsole ir pilnībā pārveidota, ar jauno informācijas un izklaides sistēmu 7 un 8 collu skārienekrāniem tās centrā. Kopumā tagad salons pārsteidz ar izsmalcinātu eleganci un tīrāku dizainu ar mazāk pogām – daudzas funkcijas tagad ir pieejamas, izmantojot skārienekrānus.

 

Mokka X noteikti būs viens no labāk savienojamiem automobiļiem savā klasē. Divas jaunās IntelliLink informācijas un izklaides sistēmas versijas, izmantojot Apple CarPlay un Android Auto savienojamības sistēmas ienesīs viedtālruņu pasauli automašīnā. Papildus, Opel OnStar, kas jau darbojas 13 Eiropas valstīs un šogad vēl 19, arī būs pieejams Mokka X jau no paša ražošanas sākuma. Savienojamība un pakalpojumu asistents iesēdina sargeņģeli katrā automašīnā. Papildus tas pārvērš Mokka X jaudīgā 4G LTE Wi-Fi piekļuves punktā (pakalpojums pašlaik pieejams Vācijā, Lielbritānijā, Nīderlandē un Spānijā, vairāk valstīs būs pieejams šī gada laikā).

 

Zem pārsega atrodas jaunās paaudzes 1,4l 112 kW/152 ZS tiešās iesmidzināšanas turbo dzinējs savienojumā ar sešu pārnesumu automātisko pārnesumkārbu, Start/Stop sistēmu un adaptīvo pilnpiedziņu (CO2 izmeši un degvielas patēriņš jauktajā ciklā pēc sākotnējiem datiem: 154 g/km, 6,6 l/100 km).

 

Citviet Opel inženieri, prezentējot adaptīvo LED dienas gaitas gaismu sistēmu, jau atkal ir sekojuši Opel stratēģijai padarīt inovatīvas tehnoloģijas pieejamas plašākām pircēju masām. Jaunā AFL LED sistēma automātiski pielāgo lukturu apgaismojuma režīmus atkarībā no situācijas, tādā veidā sniedzot labāko gaismas veiktspēju, neapžilbinot citus braucējus. Kopumā šai sistēmai ir deviņi dažādi režīmi. Jaunā Mokka X tirgu sasniegs 2016. gada rudenī.

 

Viegla, efektīva, praktiska un aizraujoša: jaunā Opel Astra


Vieglāka, taupīgāka un veiklāka, piedāvājot vēl lielāku komfortu - klienti jau ir pārliecināti par jaunās Astra un Sports Tourer piedāvātajiem labumiem un veikts vairāk kā 100 000 pasūtījumu. Tas atspoguļo efektivitāti ar katru detaļu. Piecdurvju variants ir līdz 200 kilogramiem un Sports Tourer līdz 190 kilogramiem vieglāks nekā iepriekšējais modelis. Iespaidīgā svara samazināšanas rezultātā ir būtiski uzlabota vadāmība un degvielas patēriņš.

 

Astra dzinēju piedāvājums arī spēlē svarīgu lomu šajā uzlabotajā braukšanas pieredzē: katra jaunā Astra ir pieejama ar kādu no Opel pilnīgi jaunajiem dzinējiem. Visi benzīna un dīzeļa dzinēji, kuru tilpums ir līdz 1,6 litriem, apvieno augstāko efektivitāti ar lielisku atsaucību. Ženēvā debiju piedzīvos jaunais augstākās pakāpes divu turbīnu dīzeļdzinējs. 1,6 BiTurbo CDTI jauda ir 118 kW/160 ZS un 350Nm maksimālais griezes moments. Kombinācijā ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, Start/Stop sistēmu un zemas rites pretestības riepām, Sports Tourer degvielas patēriņš samazinās līdz 4,1 litram dīzeļdegvielas uz 100 kilometriem (109 grami CO2 uz kilometru, 108 grami piecdurvju versijai).

 

Gan piecdurvju, gan Sports Tourer versijas var lepoties ar palielinātu salona plašumu, neraugoties uz samazinātiem (piecdurvju) vai saglabātiem (Sports Tourer) ārējiem izmēriem. Pateicoties īpašajiem aizmugures sēdekļiem, pasažieri izbauda attiecīgi papildus 35 un 28 milimetrus vairāk vietas kājām. Turklāt, Astra Sports Tourer var pārvadāt vairāk bagāžas nekā iepriekš – tagad līdz pat 1630 litriem, kas ir par 80 litriem vairāk nekā tā priekšgājējs. Pateicoties bagāžas nodalījuma vāka elektropiedziņas sistēmai, kura aktivizējas pēc pieskāriena aizmugures bamperim, plašajam bagāžās nodalījumam ir vieglāk piekļūt.

 

Papildu piecdurvju un Sports Tourer versijām, Opel pirmo reizi plašākai publikai Ženēvā prezentēs arī jauno Astra TCR sacīkšu auto. Riselsheimas salonauto sacīkšu automobili dzen spēcīgais 2,0 litru turbo dzinējs ar 330 ZS jaudu un 420 Nm griezes momentu. Jauda ar pārslēgšanās lāpstiņām uz stūres tiek novirzīta caur divu disku keramiskā sakausējuma sajūgu uz sešpakāpju sacīkšu pārnesumkārbu. Pārslēdzot pārnesumus uz leju, automatizētā dubultā pārslēgšanās sistēma nodrošina stabilitāti. 378 mm bremžu diski priekšā ar 6 cilindru bremžu suportiem un 265 mm bremžu diski ar 2 cilindru suportiem nodrošina nepieciešamo apstāšanās spēku. Vadītājs var pielāgot bremzēšanas spēku no salona. Šis auto savu sacīkšu debiju piedzīvos 2016. gadā klientu komandās TCR čempionātos.

Uz lapas augšu