loading
  • jaunas paaudzes dzinēji: minimālam degvielas patēriņam un zemiem izmešiem;
  • jauns izmešu standarts: visi motori jau tagad atbilst normatīvam Euro 6d;
  • jauns etalons: lieliska aerodinamika un samazināti gaisa pretestības koeficienti;
  • jauna transmisija: efektīva deviņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba hečbekam un Sports Tourer;
  • jauna sporta šasija: tiešāka stūres iekārta, pilnveidoti amortizatori, Vata mehānisms;
  • jaunas augstākā līmeņa tehnoloģijas: optimizētā priekšējā kamera un digitālais instrumentu panelis;
  • paaugstināts komforts: apsildāmais vējstikls, uzlabota infoizklaide, bezvadu uzlāde;
  • sevi pierādījuši risinājumi: Intellilux LED® gaismas un AGR ergonomiskie sēdekļi.

 

Visu laiku labākā – jaunā Opel AstraPateicoties lieliskai aerodinamikai, kā arī īpaši efektīviem dzinējiem un transmisijām, jaunās paaudzes Opel Astra nosaka efektivitātes un zemu izmešu standartus. Salīdzinot ar iepriekšējo modeli, CO2 izmeši ir samazināti par 19%, Astra izvirzot kompaktauto klases vadībā. Piedzīvojot pirmizrādi, jau aktuālā Astra paaudze atklāja jaunu ēru un kļuva par konkursa Eiropas gada auto uzvarētāju 2016. gadā. Jaunā Astra rada satriecošu iespaidu ar efektīgo trīsdimensiju radiatora resti. Pēc izvēles pieejamā high-end Bose audiosistēma Astra salonu padara par mobilu koncertzāli, savukārt automobili pavadošos skatienus piesaista eksterjera detaļu pakotne High Gloss Black Pack.

Ar vieglo konstrukciju (200 kg vieglāku nekā priekštecim) un tehnoloģijām no augstākām klasēm Astra nosaka jaunu etalonu. Jaunās paaudzes vieglie un ārkārtīgi efektīvie benzīna un dīzeļdzinēji – 1,2  un 1,5 litru trīscilindru motori attīsta 77 kW (105 ZS) līdz 107 kW (145 ZS) jaudu – jauno Astra padara par zemu CO2 izmešu un degvielas ekonomēšanas čempioni. Turklāt jaunie turbodzinēji ir ne vien priekšzīmīgi taupīgi, bet arī mundri un atsaucīgi.

Pilnveidota ir arī Astra dinamiskā šasija. Jauni amortizatori vairo komfortu. Pēc izvēles pieejamā sporta šasija ietver stingrākus amortizatorus, precīzāk strādājošu stūres iekārtu, kā arī Vata sviru mehānismu aizmugurējā piekarē.

  • Jauni 1,2 un 1,4 litru benzīna turbodzinēji ar jaudu no 81 kW (110 ZS) līdz 107 kW (145 ZS) un maksimālo griezi no 195 līdz 236 Nm sasniedz lielisku līdzsvaru starp veiktspēju un efektivitāti. Astra 1.2 motors ir savienots ar precīzi strādājošu sešu pārnesumu manuālo kārbu, savukārt Astra 1.4 dzinējs ekskluzīvi tiek komplektēts ar jaunu septiņu pakāpju variatoru (CVT). Ar variatoru Astra vadītāji var izbaudīt vai nu pilnībā automātisko režīmu vai pārnesumus izvēlēties manuāli, izmantojot pārslēgu.

 

Ar ūdeni dzesētā izplūdes kolektora integrēšana cilindru galvā nodrošina ātru motora uzsilšanu, kas samazina izmešus auksta motora iedarbināšanas gadījumā.

 

Benzīna dzinēji

1.2

1.2

1.2

1.4

Jauda (kW/ZS) pie apgr./min

81/110 pie 4500

96/130 pie 5500

107/145 pie 5500

107/145 pie 5500

Grieze (Nm pie apgr./min)

195 pie 2000-3500

225 pie 2000-3500

225 pie 2000-3500

236 pie 1500-3500

Izmeši

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Transmisija

6 pakāpju manuālā

6 pakāpju manuālā

6 pakāpju manuālā

7 pārnesumu CVT

Provizoriskais degvielas patēriņš pēc NEDC1 (l/100 km)

Pilsētā

5,6-5,4

 

 

6,1

Ārpilsētā

4,0-3,8

 

 

4,0

Kombinētais

4,6-4,4

 

 

4,8-4,7

CO2 g/km

105-101

 

 

110

Provizoriskais degvielas patēriņš pēc WLTP2

l/100 km

5,5-5,2

 

 

5,9-5,7

CO2 g/km

127-120

 

 

136-132

 

Tipiska Opel spēkratiem ir benzīna dzinēju droseles atsaucība – nospiežot gāzes pedāli, pie 1500 agr./min 90 procentu no maksimālā griezes momenta ir pieejami 1,5 sekunžu laikā.

Astra 1,5 litru trīscilindru turbodīzeļi piedāvā 77 kW (105 ZS) un 90 kW (122 ZS) jaudu, kā arī 260 līdz 300 Nm griezes momentu. Degvielas iesmidzināšanas sistēma darbojas ar spiedienu līdz pat 2000 bāriem.

 

Dīzeļdzinēji

1.5D

1.5D

1.5D

Jauda (kW/ZS) pie apgr./min

77/105 pie 3250

90/122 pie 3500

90/122 pie 5500

Grieze (Nm pie apgr./min)

260 pie 1500-2500

300 pie 1750-2500

285 pie 1500-2750

Izmeši

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Transmisija

6 pakāpju manuālā

6 pakāpju manuālā

9 pakāpju automātiskā

Provizoriskais degvielas patēriņš pēc NEDC1 (l/100 km)

Pilsētā

4,6-4,5

 

5,5-5,3

Ārpilsētā

3,1

 

3,7-3,5

Kombinētais

3,6

 

4,3-4,2

CO2 g/km

96

 

115-110

Provizoriskais degvielas patēriņš pēc WLTP2

l/100 km

4,7-4,4

 

5,3-4,9

 

CO2 g/km

124-117

 

139-130

 

 

Kā alternatīva precīzi strādājošajai sešu pārnesumu manuālajai kārbai kombinācijā ar jaudīgāko dīzeļmotoru par papildu samaksu ir pieejama jauna deviņu pakāpju automātiskā kārba, kas caur Astra piedzīvo debiju Opel automobiļos.

Opel Astra jau tagad piedāvā dažādas modernas tehnoloģijas un atbalsta sistēmas, kurām šajā klasē nav līdzīgu – pirmām kārtām inteliģentos, nežilbinošos IntelliLux LED® matricu lukturus. Plašais piedāvājums ietver arī adaptīvo kruīzkontroli, sekošanas distances indikāciju, frontālās sadursmes brīdinājuma sistēmu ar automātisko avārijas bremzēšanu, ceļa zīmju atpazīšanas sistēmu, joslas ieturēšanas palīgu un vēl citas. Pieejami ir arī AGR sertificētie (AGR jeb Aktion Gesünder Rücken e.V. – muguras veselības organizācija) sēdekļi ar ventilāciju un masāžas funkciju. Astra ir arī ārkārtīgi digitalizēta, jo pēc izvēles ir pieejama moderna priekšējā kamera, kā arī aizmugurējā kamera.

Astra pircēji var izbaudīt lielisku savienojamību, ko sniedz ar Apple CarPlay un Android Auto savietojamās sistēmas – multimediju radio, multimediju navigācijas sistēma un multimediju sistēma Navi Pro. Modernākajai no tām, Navi Pro, ir astoņu collu skārienjutīgais krāsu displejs un to var vadīt ar balss komandām. Connected Navigation pakalpojumi ar tiešsaistes režīmā piegādātu satiksmes informāciju un karšu atjauninājumiem braucienus padara vēl ērtākus un mierīgākus. Tas pats attiecas arī uz instrumentu paneli: braucējiem jaunajā Opel Astra pirmajiem būs digitālais spidometrs.

Pēc izvēles ir pieejams avārijas zvans E-Call. Nepieciešamības gadījumā palīdzību var izsaukt dažu sekunžu laikā, vien nospiežot sarkano pogu. Ja ir iedarbināti drošības jostu spriegotāji vai drošības spilveni, sistēma avārijas zvanu izdara automātiski.

Jaunajā Astra komforts ir augstākā prioritāte: klienti var izbaudīt labākās komforta ietaises, piemēram, tālruņu bezvadu uzlādēšanu un Bose high-end audiosistēmu. Turklāt ērtības vairojošā papildaprīkojuma klāstā tagad iekļauta arī vējstikla apsilde. Smalki, gandrīz neredzami vadi priekšējā stiklā garantē, ka Astra vadītāji aukstos rītos ātrāk iegūst skaidru skatu uz ceļu un vējstikls vairs neaizsvīst.

Jaunās Astra pasūtījumu pieņemšana sāksies augustā, un pirmie automobiļi dīleru salonos ieradīsies novembrī.

Uz lapas augšu