loading




KONTAKTINFORMĀCIJA un Biežāk uzdotie jautājumi



Biežāk uzdoto jautājumu sadaļā nav atrodama atbilde uz jums interesējošo jautājumu? Jums nepieciešama palīdzība vai papildus informācija? Nevilcinieties un sazinieties ar mums jau tūlīt ! Mūsu atbalsta komanda būs gatava jums palīdzēt jebkurā diennakts laikā.


Piezvaniet mums

Klientu apkalpošanas dienests 80005268 (angliski)



 

Nosūtiet mums e-pasta vēstuli

 onstar.europe@onstar.com (angliski)




 


ONSTAR BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI
  • Kad būs pieejamas automašīnas ar OnStar?
    OnStar būs pieejams 2017. gada modeļos

  • Kurās automašīnās būs pieejams OnStar?
    OnStar ir pieejams pasažieru automašīnās no Karl/Viva līdz Insignia

  • Kā es varu iegūt OnStar?
    OnStar būs pieejams standartaprīkojumā Sport, Cosmo un OPC apdares versijā un papildaprīkojumā citās versijās. Lai noskaidrotu pieejamību konkrētiem modeļiem, lūdzam skatīt automašīnu konfiguratoru. Kad iegādāsieties jaunu Opel/Vauxhall automašīnu, jūsu izplatītājs izskaidros, kā iegūt OnStar, un pēc tam aktivizēs pakalpojumus tiešsaistē.

  • Kā es varu sākt izmantot OnStar?
    Kad iegādājaties ar OnStar aprīkotu automašīnu, jums ir jāreģistrējas un jāaktivizē OnStar. Jūs saņemsit e-pastu no Opel – vienkārši noklikšķiniet uz saites, lai pabeigtu aktivizācijas procesu. Ja iegādājaties lietotu ar OnStar aprīkotu automašīnu, vienkārši nospiediet pakalpojumu pogu, lai runātu ar OnStar konsultantu, kas izveidos jums OnStar kontu. Ja jums ir kādi jautājumi, vienkārši nospiediet pakalpojumu pogu, lai runātu ar OnStar konsultantu.

  • Kā es varu piekļūt savam OnStar kontam?
    Kad jūsu konts būs izveidots, jūs varēsit piekļūt savam On Star kontam caur myOpel/myVauxhall.

  • Vai visi pakalpojumi ir pieejami visās automašīnās?
    Var būt atsevišķi pakalpojumi, kas nav pieejami atsevišķās automašīnās. Lai uzzinātu vairāk, lūdzam skatīt modeļu specifikāciju.

  • Vai es varu iegūt OnStar savā pašreizējā automašīnā?
    OnStar ir pieejams tikai Opel jaunākajos modeļos, un to var pasūtīt lielākajai daļai 2017. gada modeļu. Esošās automašīnas ar OnStar aprīkot nav iespējams.

  • Vai es varu iegūt OnStar citu zīmolu automašīnās?
    OnStar ir unikāls pakalpojums, kas pieejams tikai Opel/Vauxhall automašīnām.

  • Kā es varu atteikties no pakalpojumiem?
    Jūs varat atteikties no OnStar pakalpojumu saņemšanas jebkurā laikā, taču mēs ceram, ka jūs to nedarīsiet. Jūs varat piekļūt savam OnStar kontam tiešsaistē un atteikties no pakalpojumiem tur vai arī nospiest OnStar pakalpojumu pogu automašīnā un runāt ar konsultantu, kas var jums palīdzēt.

  • Vai OnStar darbosies, kad es būšu ārzemēs?
    Jā, OnStar pakalpojumi ir pieejami visā Eiropā. Lūdzam skatīt valstu sarakstus sadaļā "Iegūt OnStar", kurā var redzēt, kuri pakalpojumi pieejami kurās valstīs.

  • Vai mans apdrošinātājs saņems informāciju?
    Nē, jūsu apdrošinātājam netiks sniegta nekāda informācija. Jūsu dati netiks nodoti nevienai trešajai personai, ja jūs to neprasīsiet.

  • Kādās valodās runās OnStar konsultanti?
    OnStar konsultanti runās 20 valodās: angļu, franču, vācu, spāņu, itāļu, nīderlandiešu, poļu, portugāļu, bulgāru, čehu, dāņu, somu, grieķu, ungāru, norvēģu, rumāņu, krievu, slovāku, slovēņu un zviedru. Lai saņemtu OnStar pakalpojumus latviešu valodā, jūs tiksiet savienots ar angļu vai krievu valodā runājošu OnStar konsultantu, kurš pēc tam jūs savienos ar Latviski runājošu konsultantu.

  • Kā es varu izvēlēties valodu?
    Jūsu OnStar tiks iestatīts valodā, kuru būsiet izvēlējies, tam reģistrējoties. Jūs jebkurā laikā varat nomainīt sava konta valodu sadaļā "Mans profils".
    Jūs jebkurā laikā varat nomainīt valodu savā informācijas un izklaides sistēmā, kas nomainīs valodu, kādā ar jums sazinās OnStar konsultants (pieejamās valodas norādītas iepriekš). Ja tiks izvēlēta kāda cita valoda,jūs tiksiet savienots ar angļu vai krievu valodā runājošu OnStar konsultantu, kurš pēc tam jūs savienos ar Latviski runājošu konsultantu.

  • Vai es varu izmēģināt OnStar bez maksas?
    Jā, katrai jaunajai ar OnStar aprīkotajai automašīnai būs 12 mēnešu OnStar pakalpojumu izmēģinājuma periods.

  • Vai, atrodoties citā valstī, par OnStar tiks iekasēta papildu maksa, zvanot OnStar konsultantam?
    Kad būsiet automašīnā, par zvanīšanu konsultantam caur OnStar sistēmu papildu maksa netiks iekasēta.

  • Kad sāksies mans 12 mēnešu OnStar izmēģinājuma periods?
    Jūsu 12 mēnešu izmēģinājuma periods sāksies automašīnas reģistrācijas dienā, tāpat kā jaunās automašīnas garantija.